نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با کارکنان ارتش دیدار کرد 
کد خبر: 4211047
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با کارکنان ارتش دیدار کرد 

آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت 29 فروردین با کارکنان ارتش در استان دیدار کرد. 

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با کارکنان ارتش دیدار کرد به گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت 29 فروردین با کارکنان ارتش در استان دیدار کرد. 

وی در این دیدار با بیان اینکه ارتش یکی از اعضای بزرگ خانواده انقلاب است که در بدو پیروزی انقلاب اسلامی و حتی قبل از آن، دچار تحول شد و در مسیر انقلاب قدم برداشت. 

آیت‌الله ناصری بیان کرد: اکنون ارتش و سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی ما آگاه هستند که خدمت آنها از چه ارزشی برخوردار است و خوب می‌دانند که هدف آنها دیگر حفظ تاج و تخت طاغوت‌ها نیست بلکه حفظ امنیت مردم و کشور است. 

وی ادامه داد: تکلیف داریم که در مسیر حاکمیت خدا پیش برویم و وظیفه ما خدمت در جامعه اسلامی است و ایمان داریم که هر چه انجام می‌دهیم، برای حفظ سعادت خود و جامعه انجام می‌دهیم. ارتش برای حفظ منافع مردم، کشور، دین و دنیا و آخرت خود قدم برداشته و ثمرات بزرگ این خدمات هم در دنیا و هم آخرت مشخص خواهد شد. 

امام جمعه یزد بر لزوم تقویت هرچه بیشتر ارتباط میان نیروهای نظامی تأکید کرد و گفت: همین وحدت سبب پیروزی شده بنابراین هم باید این رویه حفظ شود و هم به تقویت آن کمک شود. 

آیت‌الله ناصری، آموزش را از ارکان اصلی در حوزه دفاعی دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه یزد پایگاه ارتش ندارد، آموزش نیروهای ارتش در این استان باید مدنظر باشد.

انتهای پیام
captcha